Moguća je greška u sistemu ili se neki proizvodi smatraju da odgovaraju određenoj kategoriji u sistemu kategorija na portalu ShopMania. Molimo kontaktirajte nas putem emaila da biste nam ukazali na pr...
Ovaj problem se pojavljuje kada je kategorija u koju ste postavili proizvod pogrešna, ili ste uljučili proizvod u opštu kategoriju ili je naziv koda ili proizvoda neispravan ili nedostaje. Takođe pos...
U nekim slučajevima, ShopMania BOT, koji automatski detektuje Vaše šifrovanje, je odgovoran. Molimo kontaktirajte nas putem emaila kako bismo rešili problem.
Da biste ovo proverili potrebno je da se prijavite na stranicu, Nalog za partnere , i pristupite odeljku za statistiku proizvoda. Druga opcija bi bila da pretražite proizvode direktno na sajtu....
Nije potrebno da kreirate novi nalog. Možete dodati i upravljati sa nekoliko prodavnica na istom nalogu. Sve što je potrebno da se uradi je da pristupite sledećoj stranici ht...
Iako izveštaji ShopMania sistema i drugih analitičkih sistema prikazuju slične podatke, imajte u vidu da su podaci generisani iz različitih izvora i da 2 sistema prikazuju drugačije informacije. Razumevanje proc...
Na ovoj stranici se prikazuju komentari i ocene Vaše prodavnice koje su postavili razni kupci. Samo registrovani i prijavljeni korisnici mogu da pišu komentare, koji će biti objavljeni tek nakon što se odo...
Izbegavajte da sami postavljate komentare o Vašoj prodavnici jer mi koristimo sistem filtriranja koji će ih automatski registrovati i ukloniti. Da biste sakupili više pozitivnih komentara pokušajte da isp...
Brišu se samo komentari koji su uvredljivi i nerealni. Postoje i filtrirani i uklonjeni komentari koje ste sami postavili i oni koji su uvredljivi za druge prodavnice. Komentari koje su postavili...
Statistika klikova i cena se ažurira na svakih nekoliko sata. Klikovi u jednom danu su vidljivi u statistici tek narednog dana.
Možete odgovoriti koristeći link u listi komentara koji se prikazuje u Vašem nalogu. Pre nego što dodate komentar koristite opciju za pregled. Kada se jednom postavi, odgovor ne može biti izmenjen niti izbr...
Proizvodi se prikazuju na sajtu kako rezultat filtriranja na osnovu individualnog ranga. Kada se uspostavlja rang, posmatraju se sledeći faktori: - tip proizvoda (uporedini ili neuporedivi); - slika...
For the moment, each account on ShopMania can use only one set of billing data. All invoices issued for the stores created under one account will be issued with the data corresponding to that account. If...
In order to change the URL of a store that is already registered, please send us en email at support@shopmania.rs with the current URL of your store and the new URL. Please send your request from the email...